Sunday, April 25, 2010

WArkAh bErLaGu SyAhdU....3

SAHABAT..KAWAN..TEMAN..

btol ke tu sume mende yg berbeza..????

betol ke mereka tu sume mempengaruhi pjalann hidup kte???

sush nk kate...tp kdg2 ye jugakkk...

yela....kawan tu mempengaruhi akhlakk kite...

scr langsung ataupown x...

dat's why kne plih kwn yg btol2...


tp..ak rse..stakat ni...ak blom jmpe kwn yg btol2 memahami...
kawan yg boleh menenangkan jiwa...
kawan yg btol2 kwn la

kawan utk hepi2....utk enjoy..
memg sng nk dpt..xyah cri pown bleh dpt...

tp...kwn tyme kte sush....
even bleh advice...

tp impak nye x sme.....

aku yg xtau plih kwn ke.......aku yg xtau menghargai kwn2 aku???

kawan ni memang byk pengaruhnye..

x ksh la..baik or buruk...

kalau slh plih..or kalo xtau cre yg btol nk bkwn..memg hanyut la...


aku memang bersyukur n memg akan menghargai kawan yg btol2 boleh memahami aku....
menenangkan jiwa aku....

sentiasa ade tyme aku susah or senang...

No comments:

Post a Comment