Sunday, April 25, 2010

WARKAH BeRLaGu sYaHdU 2...

syukur alhamdulillah...

dh hampir 19 tahun aku hidup di bumiMU ini...

telah byk halangan..rintangan..suka..duka yg ak tempuhi dan bakal aku tempuhi sepanjang hmpir 19 tahun ni....

tp..
ble muhasabah diri balik.... adakahape yg dh aku tempuhi ni mendatngkan kegembiraan n kesenangan kpd org sekeliling aku...

mostly...it's NO...NOT YET...

n i don't know when i can satisfy people around me

adakah kenyataan aku ni menggambarkan aku seorang yang x bersyukur??

seorang yang lemah......

yang x boleh menerima kenyataan???

sape sebenarnye yg boleh tlg aku leraikan semua kekusutan ni??

alangkah bagusnye kalau ade....

tp..aku tau...sebaik2 tmpt aku mengadu adalah DIA...

YANG MAHA PENGASIH...
YANG MAHA PENYAYANG...
YANG MAHA MENGETAHUI SEGALA KELEMAHAN HAMBANYA
YANG MAHA MENDENGAR RINTIHAN HAMBANYA...

No comments:

Post a Comment